مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آذر 1400 ساعت 09:402021-12-06سياسي

توسعه سیستان و بلوچستان از توسعه روستاها شروع می شود


استاندار سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه توسعه استان از توسعه روستاها شروع می شود، گفت: نقش شوراها در توسعه استان یک نقش تعیین کننده است.

- به نقل از روابط عمومی استانداری سیستان و بلوچستان، حسین مدرس خیابانی در جلسه انتخابات اعضای شورای اسلامی استان، به نقش و جایگاه شوراها در توسعه سیستان و بلوچستان اشاره کرد و اظهار داشت: توسعه استان از توسعه روستاها شروع می شود و اگر می خواهیم استانی توسعه یافته داشته باشیم که معیارها و شاخص های توسعه و رفاه و معیشت اجتماعی در آن شکل گیرد باید روستای مولد و توسعه یافته و شهر توسعه یافته داشته باشیم بنابراین نقش شوراها یک نقش تعیین کننده است.

استاندار سیستان و بلوچستان بیان کرد: نقش شوراهای شهر و روستا کمتر از نقش حاکمیت و دولت نیست و مجموعه حاکمیتی استانداران، فرمانداران و بخشداران بدون مشورت با شوراها نمی توانند کاری از پیش ببرند.

همه مدیران اجرایی احتیاج به مشورت و همفکری با شوراها دارند و از طرفی شوراهای اسلامی نیز زمینه مشورت دادن به سکانداران اجرایی را دارند.

وی خاطرنشان کرد: اصل مشورت در اسلام تاکید شده و استفاده از خرد جمعی هنر است و تصمیم بر مبنای خرد جمعی تصمیم متقن تری خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه سیستان و بلوچستان از توسعه روستاها شروع می شود

توسعه سیستان و بلوچستان از توسعه روستاها شروع می شود