مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آذر 1400 ساعت 09:202021-12-06سياسي

نمایندگان مجلس یازدهم منتقد دولت رییسی شدند: با کسی عقد اخوت نبستیم!


ناکارآمدی دولت در کنترل تورم، شرایط را چنان سخت کرده که نظری، عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه دولت مکلف به کنترل تورم است، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ روزنامه شرق نوشت: نمایندگان مجلس یازدهم که تمام قد حامی دولت سیزدهم بودند، این روزها به شدت منتقد عملکرد دولت شده و کار به هشدار رسیده که می گویند عقد اخوتی با کسی نبستیم .

بهارستان نشینان که با حمایت حداکثری از رییسی، اعتبار خود را به عملکرد دولت گره زده اند، این روزها احساس خطر کرده و با توجه رشد شدید تورم در سایه حل نشدن مشکلات عدیده اقتصادی که وعده حل شدن آنها را برای چند روز بعد از پیروزی در انتخابات داده بودند، در حال پا پس کشیدن از ادعاهای خود هستند.

ناکارآمدی دولت در کنترل تورم، شرایط را چنان سخت کرده که نظری، عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه دولت مکلف به کنترل تورم است، به دولت هشدار داده: ما تعارفی با این دولت نداریم؛ رأی دادیم، اما عقد اخوتی با کسی نبستیم.

بنابراین اگر بعد از چند ماه ببینیم که از این دولت تحرکی در حوزه اقتصاد دیده نمی شود، حتما ابزارهای نظارتی را به کار خواهیم گرفت .

سیدغنی نظری، درخصوص لزوم کنترل تورم در کشور اظهار کرد: مقام معظم رهبری هم در اوایل آغاز به کار مجلس، اهمیت بحث اقتصاد و فرهنگ را مطرح کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایندگان مجلس یازدهم منتقد دولت رییسی شدند: با کسی عقد اخوت نبستیم!

نمایندگان مجلس یازدهم منتقد دولت رییسی شدند: با کسی عقد اخوت نبستیم!