مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آذر 1400 ساعت 09:102021-12-06اقتصادي

استفاده 154 هزار و 814 مشترک از سیستم تصفیه فاضلاب در چهارمحال و بختیاری


معاون بهره برداری و توسعه فاضلاب شرکت آبفا چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه 154 هزار و 814 مشترک در استان تحت پوشش سیستم جمع آوری فاضلاب هستند، - مجید مومنی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد با اشاره به اینکه 154 هزار و 814 مشترک در استان تحت پوشش سیستم جمع آوری فاضلاب هستند، گفت: ما در این زمینه جزو استان های پیشرو در کشور هستیم.

معاون بهره برداری و توسعه فاضلاب شرکت آبفا چهارمحال و بختیاری ادامه داد: شهرکرد با 76 هزار و 422 مشترک بیشترین تعداد و گوجان با 163 مشترک، کمترین مشترکین فاضلاب را در استان دارد.

9 تصفیه خانه در استان فاضلاب 14 شهر را تصفیه می کند وی با اشاره به اینکه هم اکنون 9 تصفیه خانه در استان فاضلاب 14 شهر را تصفیه می کند، افزود: تصفیه خانه فرادنبه، بلداجی و بن در حال احداث است و با تأمین اعتبار تکمیل و به مرحله بهره برداری خواهند رسید.

مومنی اضافه کرد: هدف ما این است که تمام جامعه شهری و روستایی استان را تحت پوشش سیستم جمع آوری و دفع بهداشتی فاضلاب قرار دهیم اما بیشترین مشکل در این حوزه تأمین منابع مالی است.

آغاز عملیات عمرانی تصفیه خانه فاضلاب گهرو، شلمزار و دستنا در انتظار وی عنوان کرد: در حال حاضر اولویت شرکت تکمیل پروژه های نیمه تمام است و البته مطالعات پروژه تصفیه خانه فاضلاب گهرو، شلمزار و دستنا و روس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده 154 هزار و 814 مشترک از سیستم تصفیه فاضلاب در چهارمحال و بختیاری

استفاده 154 هزار و 814 مشترک از سیستم تصفیه فاضلاب در چهارمحال و بختیاری