مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آذر 1400 ساعت 08:202021-12-06فرهنگي

توضیح علیرضا قربانی درباره کنسرتش در آلمان و سوییس


علیرضا قربانی از خوانندگان شناخته شده موسیقی ایرانی طی روزهای آینده در قالب پروژه «با من بخوان» مجموعه کنسرت هایی را در کشورهای آلمان و سوییس برگزار می کند.

- جی پلاس ، پروژه موسیقایی با من بخوان به آهنگسازی حسام ناصری و خوانندگی علیرضا قربانی در کشورهای سوییس و آلمان بار دیگر پیش روی مخاطبان قرار خواهد گرفت.

علیرضا قربانی در توضیح این کنسرت ها نوشته است: بعد از مدت های طولانی فرصتی دست داد تا بتوانیم تور کنسرت های با من بخوان را در خارج از ایران روی صحنه ببریم.

همان طور که مطلع هستید ما در حال اجرای این پروژه در تهران بودیم که متاسفانه همه گیری این بیماری در ایران و تمام جهان شروع شد و تمامی برنامه های هنری تاکنون به تعویق افتادند.

طبق هماهنگی های صورت گرفته قرار بود که تعداد برنامه های بیشتری در این سری از کنسرت ها داشته باشیم که متاسفانه به خاطر شرایط غیرقابل پیش بینی به وجود آمده اخیر بیشتر این کنسرت ها لغو یا به تاخیر افتاده اند.

بنابراین فعلاً فرصت را مغتنم می دانیم که در تاریخ 11 دسامبر در اشتورتگارت آلمان و 16 دسامبر در ژنو سوییس میزبان شما هنردوستان باشیم.

با من بخوان به آهنگسازی حسام ناصری و خوانندگی علیرضا قربانی عنوان یکی از پروژه های مهم و پرطرفدار علیرضا قربانی طی سال های اخیر است که مرداد ماه سال 1399 در قالب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توضیح علیرضا قربانی درباره کنسرتش در آلمان و سوییس

توضیح علیرضا قربانی درباره کنسرتش در آلمان و سوییس