مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آذر 1400 ساعت 08:152021-12-06بين الملل

رزمایش دریایی 2 هفته ای فرانسه با انگلیس و چهار کشور متحد ناتو


به دنبال برگزاری رزمایش دریایی مشترکی از سوی نیروهای دریایی انگلیس و فرانسه و چهار کشور متحد دیگرشان، یک فرمانده ارشد نیروی دریایی فرانسه از نوسازی تسلیحاتی چین و روسیه به عنوان خطری برای امنیت دریایی یاد کرد.

- به دنبال برگزاری رزمایش دریایی مشترکی از سوی نیروهای دریایی انگلیس و فرانسه و چهار کشور متحد دیگرشان، یک فرمانده ارشد نیروی دریایی فرانسه از "نوسازی تسلیحاتی" چین و روسیه به عنوان "خطری برای امنیت دریایی" یاد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نوشته روزنامه گاردین، دریادار پی یر واندیه، فرمانده نیروی دریایی فرانسه نوسازی تسلیحاتی سریع کشورهایی مانند چین را یک تهدید بالقوه خواند و گفت که نبردهای آینده احتمالاً در دریا و در حوزه سایبری انجام خواهند شد.

واندیه این اظهارات خود را پس از آن بیان کرد که نیروی دریایی فرانسه به همراه نیروهای پنج کشور متحدش از جمله انگلیس، در آنچه که او به عنوان یک تمرین منحصر به فرد دو هفته ای برای آماده شدن برای تهدیدات ترکیبی توصیف کرد، شرکت کردند.

روابط سیاسی و دیپلماتیک بین لندن و پاریس پس از مناقشه مربوط به توافق آکوس که در جریانش استرالیا بعد از لغو قرارداد خرید زیردریایی از فرانسه یک پیمان امنیتی مشترک با بریتانیا و آمریکا برای خرید زیردریایی های با موتور هسته ای آمر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رزمایش دریایی 2 هفته ای فرانسه با انگلیس و چهار کشور متحد ناتو

رزمایش دریایی 2 هفته ای فرانسه با انگلیس و چهار کشور متحد ناتو