مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آذر 1400 ساعت 07:302021-12-06سياسي

راویان امینِ فرماندهان دفاع مقدس خواهیم بود


فرمانده سپاه صاحب الأمر(عج) گفت: همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند، این جنگ هزاران گنج است و مهم ترین کار ما این است که گنج ها را از دل فرماندهان بیرون بکشیم و به نسل بعد منتقل کنیم برای همین ما راویان امین بدون واسطه جمع فرماندهان خواهیم بود.

- ایسنا/قزوین فرمانده سپاه صاحب الأمر(عج) گفت: همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند، این جنگ هزاران گنج است و مهم ترین کار ما این است که گنج ها را از دل فرماندهان بیرون بکشیم و به نسل بعد منتقل کنیم برای همین ما راویان امین بدون واسطه جمع فرماندهان خواهیم بود.

سردار رستمعلی رفیعی آتانی در گفت وگو با ایسنا در خصوص بازدید از مناطق عملیاتی جنوب اظهار کرد: طی این بازدید جمع فرماندهان قزوینی حاضر در عملیات ها در منطقه عملیاتی والفجر هشت و کربلای چهار روی نقاط عمل کننده توضیح دادند و برای اولین بار جمعی از پیشکسوتان با هم در مناطق عملیاتی جنوب حضور داشتند.

وی ادامه داد: در شورای فرماندهی جدید سپاه بارها اعلام کردیم که امانت دار هستیم، همکاران من در این بازدید درک کردند که امانت دار میراث چه کسانی هستند.

فرمانده سپاه صاحب الأمر(عج) تصریح کرد: تعدادی از سرداران قزوینی فرمانده بودند و در لشکرها پست های مهمی داشتند که از حضور آنان در مناطق عملیاتی بهره مند شدیم، سردار صباغی والفجر هشت را بی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راویان امینِ فرماندهان دفاع مقدس خواهیم بود

راویان امینِ فرماندهان دفاع مقدس خواهیم بود