مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آذر 1400 ساعت 06:502021-12-06سياسي

برخی اختلافات خانوادگی و ساده با پا در میانی حل شود


رییس کل دادگستری استان مازندران گفت:برخی مسائل بعضا خانوادگی و ساده هستند و می شود با صحبت و پا در میانی حل شود که این به نفع همه است.

- محمدصادق اکبری اظهارکرد: رهبر معظم انقلاب در احکام انتصاب روسای قوه قضاییه سابق و فعلی همواره بر این نکته تاکید داشتند که ارتباط با مردم به صورت منظم برقرار شود و ما نیز در راستای عمل به فرمایشات معظم له به اتفاق معاونین حداقل هفته ای یکبار در خدمت مردم شهرستانهای مختلف مازندران هستیم وجلسات دیدار با مردم به صورت منظم و هدفمند برگزار می شود.

رییس کل دادگستری مازندران از بررسی مشکلات حدود135 شهروند در این دیدار خبر داد و گفت: این دیدارها میز خدمت است و در ملاقات های مردمی چه در مساجد و یا محافل دیگر که به صورت چهره به چهره انجام می پذیرد، بعضا با توضیحاتی بسیاری از مشکلات حل خواهد شد.

اکبری با بیان اینکه ابتدا از همگان انتظار داریم تا درگیر اختلافات نشوند، یادآورشد: برخی مسائل بعضا خانوادگی و ساده هستند و می شود با صحبت و پا در میانی حل شود که این به نفع همه است اگر همه چیز را با حکم و محکومیت به سرانجام برسانیم باعث بغض و کینه، کم شدن اعتمادها می شود و صفا و صمیمیت از بین خواهد رفت.

رییس کل دادگستری استان مازندران در بخش دیگری از سخنانش با تاکید برکاهش زمان رسیدگی ها بیان کرد: باید فاصله زما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخی اختلافات خانوادگی و ساده با پا در میانی حل شود

برخی اختلافات خانوادگی و ساده با پا در میانی حل شود