مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آذر 1400 ساعت 06:452021-12-06اقتصادي

سرمایه گذاری محور رایزنی مقامات ازبکستان و قزاقستان


در دیدار مقامات ارشد ازبکستان و قزاقستان در شهر «نورسلطان» چگونگی و چشم انداز همکاری های اقتصادی و بازرگانی، سرمایه گذاری، صنعتی و بین مناطقی دو کشور مورد بررسی قرار گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس در تاشکند، سردار عمرزاق اف معاون نخست وزیر، وزیر سرمایه گذاری و تجارت خارجی ازبکستان و رومان اسکلیاروف معاون نخست وزیر قزاقستان در شهر نورسلطان دیدار و چگونگی و چشم انداز همکاری های اقتصادی و بازرگانی، سرمایه گذاری، صنعتی و بین مناطقی دو کشور را بررسی کردند.

طرفین بر سیر مثبت توسعه همکاری های اقتصادی ازبکستان و قزاقستان تاکید و بر اجرای طرح ها و ابتکارات جدید مشترک ابراز علاقمندی کردند.

همچنین در این دیدار ضمن بررسی روند اجرای برخی طرح ها و تنظیم ساز و کارهای حل و فصل مسائل موجود،گام های بعدی برای اجرای به موقع پروژه ها تعیین شد.

طرفین برای توسعه همکاری های بین منطقه ای به عنوان یک عامل مهم دستور کار اقتصادی شراکت دوجانبه توجه ویژه داشتند.

همچنین در مورد تشدید روابط سازمان های مناطق مرزی دو کشور برای تامین نظرسنجی اجرای توافقات متقابل به دست آماده در چارچوب نشست های همکاری های بین مناطق و تنظیم پیشنهادات برای تعمیق همکاری های سرمایه گذاری، اقتصادی و بازرگانی که به صورت سالانه برگزار می شود، توافق به دست آمده ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرمایه گذاری محور رایزنی مقامات ازبکستان و قزاقستان

سرمایه گذاری محور رایزنی مقامات ازبکستان و قزاقستان