مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آذر 1400 ساعت 06:452021-12-06اجتماعي

حضور دانش آموزان در مدارس نباید محدود به یک یا دو ساعت باشد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، عبدالرضا فولادوند مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران در جلسه با مدیران مدارس با اشاره به اینکه اکنون وارد مرحله جدیدی از آموزش در بحران شده ایم و به حکم قانون و مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا بنا شد مدارس به تدریج و .

- مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران گفت:آموزش حضوری در مدارس الزامی است و دانش آموزان نباید فقط برای یک ساعت تا 2 ساعت در هفته به مدرسه بیایند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، عبدالرضا فولادوند مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران در جلسه با مدیران مدارس با اشاره به اینکه اکنون وارد مرحله جدیدی از آموزش در بحران شده ایم و به حکم قانون و مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا بنا شد مدارس به تدریج و آرام وضعیت آموزش حضوری به خود بگیرند، اظهار کرد: وزارت بهداشت پروتکل هایی از جمله پروتکل 06 را به ما اعلام کرد که در آنجا قوانین و مقرراتی تعیین شده است و باید وضع موجود مدارس با آن ها تطبیق داده می شد، با تشکیل شورای مدرسه و همچنین کمیته سلامت مدرسه نوع آموزش حضوری در مدرسه را مشخص شد، مدیران ضمن توجیه اولیا برای کسب مجوز درخواست خود را به اداره ارسال کردند.

وی افزود: آموزش حضوری در مدارس الزامی است، هیچ مدرسه ای نباید فقط برنامه آموزش مجازی داشته باشد؛ مدرسه می تواند با استفاده از روش ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور دانش آموزان در مدارس نباید محدود به یک یا دو ساعت باشد

حضور دانش آموزان در مدارس نباید محدود به یک یا دو ساعت باشد