مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آذر 1400 ساعت 06:402021-12-06سياسي

برگزاری پویش های «هر ایرانی یک درخت» و «هر شهید هزار اصله درخت» در زنجان


جلسه هماهنگی نهال کاری و پویش ملی نهال کاری در سالن جلسات اداره کل منابع طبیعی استان زنجان، با حضور نمایندگان شرکت های پارس سویچ، راشا کاسپین و شرکت سرب و روی زنجان برگزار شد.

- برگزاری پویش های هر ایرانی یک درخت و هر شهید هزار اصله درخت در زنجان ایسنا/زنجان جلسه هماهنگی نهال کاری و پویش ملی نهال کاری در سالن جلسات اداره کل منابع طبیعی استان زنجان، با حضور نمایندگان شرکت های پارس سویچ، راشا کاسپین و شرکت سرب و روی زنجان برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان، معاون فنی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان در این جلسه با بیان اینکه منابع طبیعی حسب وظایف ذاتی خود، فعالیت های محیط زیستی و توسعه جنگل را همیشه در دستور کار خود قرار داده است، اظهار کرد: در سال های اخیر بالای 500 هکتار بحث غنی سازی مناطق جنگلی را داشته ایم و در مناطق مختلف استان که پتانسیل های جنگلی دارد، کارهای احیا و غنی سازی انجام شده و امسال نیز طبق روال گذشته بر اساس سقف اعتبارات انجام خواهد شد.

پیمان فقیه با بیان اینکه امسال پویش های مردمی هر ایرانی یک درخت و هر شهید هزار اصله درخت برگزار خواهد شد، خاطرنشان کرد: یک حرکت همه جانبه از جانب مردم، کارخانجات و موسسات انجام شود که در این زمینه با تعد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری پویش های «هر ایرانی یک درخت» و «هر شهید هزار اصله درخت» در زنجان

برگزاری پویش های «هر ایرانی یک درخت» و «هر شهید هزار اصله درخت» در زنجان