مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آذر 1400 ساعت 06:402021-12-06اقتصادي

مرکز پایش کیفیت محصولات باغی و کشاورزی البرز راه اندازی شود


باید در مکانی همچون میدان مرکزی میوه و تره بار، مرکز پایش کیفیت محصولات باغی و کشاورزی استان راه اندازی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مجتبی عبداللهی صبح دوشنبه در جلسه قرارگاه امنیت غذایی استان البرز که با حضور وزیر جهاد کشاورزی به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، با بیان اینکه اکنون در البرز شاهد ثبات نسبی در خصوص تأمین و توزیع کالاهای اساسی هستیم، افزود: باید تدابیری اتخاذ شود و با رصد جدی بازار هماهنگی هایی ایجاد کنیم تا به وضعیت مطلوب برسیم.

وی ادامه داد: از وزارت جهاد و مجموعه مسئولان ملی انتظار عنایت ویژه به البرز را داریم چراکه این استان به دلیل شرایط جغرافیایی و اجتماعی در حوزه بازار مستعد چالش است.

عبداللهی با بیان اینکه تنها 10 درصد از نیاز بازار البرز در خصوص مرغ در استان تأمین می شود، گفت: از وزیر جهاد درخواست می شود در این راستا تمهیدات و تسهیلات لازم را فراهم کنند تا با جذب سرمایه گذار در البرز به خودکفایی در تولید مرغ برسیم.

وی افزود: در شرایط فعلی نیز انتظار می رود برای حمایت از کشتارگاه ها، مرغ هایی که از سایر استان ها به البرز می رسد به صورت زنده باشد.

استاندار البرز گفت: البرز در حوزه توسعه کشت گلخانه ای در حوزه گل و گیاه و صیفی جات بستر لازم را دارد و می تواند در این رابطه شاخص باشد از این رو از وزارت محترم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرکز پایش کیفیت محصولات باغی و کشاورزی البرز راه اندازی شود

مرکز پایش کیفیت محصولات باغی و کشاورزی البرز راه اندازی شود