مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آذر 1400 ساعت 06:402021-12-06سياسي

آزادی 13 زندانی به نیت شهدا در یزد/بسیج حقوقدانان محکومین غیرعمد مالی را آزاد کرد


صبح امروز طی آیینی 13 محکوم مالی جرائم غیر عمد با کمک سازمان بسیج حقوقدانان سپاه الغدیر در قالب کنگره ملی 4000 شهید استان یزد از زندان آزاد شدند .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، غلامعلی دهشیری صبح امروز در آیین آزادی زندانیان جرائم غیرعمد مالی از زندانهای این استان، اظهار کرد:  ستاد دیه ،  واسطه دهنده دستهای خیر و چشمان منتظر است که با یاری نیکوکاران  و خیرین به عنوان بزرگترین حامی این ستاد همواره زمینه آزادی محکومین مالی را از زندان فراهم می نماید.

وی افزود: در کنار کمک های مردم دارالعباده  نمیتوان زحمات اعضاء کمیته صلح و سازش ستاد دیه استان را نادیده گرفت ، زیرا در بسیاری از موارد و پروندها  این اعضاء بیشترین مبلغ بدهی ها را از شکات گذشت رضایت مندانه اخذ مینمایند که شکات خود مانند خیرین عمل نموده و از حق خود گذشت و زمینه آزادی محکومین مالی را فراهم میکنند .

  رییس کل دادگستری استان یزد گفت: خانواده وی میگذارد تصریح کرد: آزادی یک محکوم مالی تنها آزادی یک شخص نیست بلکه با این اقدام از آسیبهای اجتماعی ، اقتصادی و فرهنگی جلوگیری می شود.

رییس هیئت امناء ستاد دیه استان در ادامه بیان کرد: امروز شاهد آزادی 13 محکوم مالی جرائم غیر عمد از زندانهای استان هستیم که مبلغ بدهی آنها مبلغ 12 میلیارد و 971  میلیون ریال بود که مبلغ 8  میلیار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادی 13 زندانی به نیت شهدا در یزد/بسیج حقوقدانان محکومین غیرعمد مالی را آزاد کرد

آزادی 13 زندانی به نیت شهدا در یزد/بسیج حقوقدانان محکومین غیرعمد مالی را آزاد کرد