مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آذر 1400 ساعت 06:352021-12-06سياسي

رزرو 40 هزار بلیت اتوبوس برای سالگرد شهید سلیمانی


تاکنون از سمت پایانه مسافربری به کرمان 40 هزار بلیت برای ایام برای سالگرد شهید سلیمانی رزرو شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی شهرداری کرمان، سعید شَعرباف تبریزی در نشست با اعضای کارگروه شهرداران منطقه یک استان کرمان با بیان اینکه اگر کسی از بیرون به شهر کرمان نگاه کند، تفاوت زیادی بین کرمان و شهرهای نزدیک به آن قائل نیست، گفت: البته بخشی از این نگاه در مورد همه کلان شهرها وجود دارد.

شَعرباف تبریزی افزود: مردم، بین شهر اصلی و شهرهای اقماری که در تقسیمات کشوری و سیاسی وجود دارد، فرقی قائل نیستند، اما در شهر کرمان این مفهوم متفاوت است؛ چراکه شهر و برخی روستاهای نزدیک به شهر، به هم چسبیده و ترکیب عجیبی از شهر و روستا را داریم که به لحاظ تعاملات با شهر، استفاده از خدمات زیرساخت شهری و تأثیرات بر هم، از نظر تصورات عمومی مردم، یکپارچه هستند.

وی ادامه داد: این مسأله یک سری تهدیدها به خصوص برای مجموعه های کاملاً چسبیده به شهر ایجاد می کند؛ ضمن اینکه شهرداری هم به لحاظ قانونی و شرعی، مجاز نیست ریالی در محدوده غیر از شهر خود هزینه کند.

شهردار کرمان با بیان اینکه نزدیک بودن روستاها به شهر، هم فرصت است و هم تهدید که باید بسیار محتاط و کارشناسانه در مورد آن رفتار کرد، گفت: فرصت از این لحاظ است که می توان در این کار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رزرو 40 هزار بلیت اتوبوس برای سالگرد شهید سلیمانی

رزرو 40 هزار بلیت اتوبوس برای سالگرد شهید سلیمانی