مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آذر 1400 ساعت 06:102021-12-06اجتماعي

ترکش های کرونا بر فعالیت های آموزشی/ خشونت هایی که پشت قاب تلفن پنهان می مانند


2 سال از همه گیری ویروس کرونا می گذرد، ویروسی که سهمگین ترین ضربه آن بر پیکره آموزش وارد شد، فعالیت های آموزشی را از مدرسه به سرزمین ناشناخته مجازی کوچ داد؛ - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، حالا دیگر حدود 2 سال است  که مستقیم آسیب دیدند.

خشونت هایی که آنلاین شد وقتی از تعلیم و تربیت سخن می گوییم، کمتر خانواده ای پیدا می شود که دغدغه تعلیم و تربیت فرزندش را نداشته باشد.

همه آنها می گویند آرزویمان این است فرزندمان درس بخواند، ادامه تحصیل دهد، ازدواج کند تشکیل زندگی دهد و سر و سامان بگیرد و.

اما نقش والدین در این مسیر چیست؟حالا که آموزش ها مجازی شده است و بار مسؤولیت بیشتری بر دوش خانواده قرار گرفته است، چگونه باید در طی کردن این راه پر فراز و نشیب به فرزندانشان کمک کنند؟! کرونا سبک زندگی و آموزشی دانش آموزان را  به یکباره تغییر داد، آنها را از شور و هیجان و جنبه سرگرمی مدرسه، بازی و گفتگو  با دوستانشان دور و به جنبه جدی آموزشی وارد کرد، در چنین شرایط ناملموسی علاوه بر نامانوس بودن شیوه آموزش مجازی، مشکلات عاطفی و آسیب های اجتماعی رنگ ویژه تری به خود گرفت.

کرونا سبک زندگی و آموزشی دانش آموزان را  تغییر داد، آنها را از شور و هیجان و جنبه سرگرمی مدرسه، بازی و گفتگو  با دوستانشان دور و به جنبه جدی آموزشی وارد کرد خشونت ها و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترکش های کرونا بر فعالیت های آموزشی/ خشونت هایی که پشت قاب تلفن پنهان می مانند

ترکش های کرونا بر فعالیت های آموزشی/ خشونت هایی که پشت قاب تلفن پنهان می مانند