مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آذر 1400 ساعت 06:002021-12-06سياسي

جشنواره ملی کاجینو در اردکان برگزار می شود


رییس آموزشکده فنی و حرفه ای اردکان از برگزاری جشنواره ملی کاجینو با هدف ارائه ایده های استفاده بهینه تر از میوه درخت کاج خبر داد.

- هادی سازگاری در جمع خبرنگاران و فعالان رسانه در خصوص چگونگی شکل گیری جشنواره ملی کاجینو اظهار کرد: ایده جشنواره کاجینو از طرف یکی از کارشناسان آموزشکده فنی و حرفه ای اردکان ارائه شد که این ایده در کمیته علمی ویژه ای بررسی و پرورش یافت و تصمیم بر آن شد تا جشنواره در سطح ملی به منظور جمع آوری ایده های عملی در خصوص استفاده از میوه کاج برگزار شود.

وی محورهای جشنواره را طراحی و ساخت المان شهری، طراحی و ساخت دکوراسیون داخلی (آباژور) و بخش آزاد و ایده برتر برشمرد و افزود: اداره کل آموزش و پرورش، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، اداره کل میراث فرهنگی یزد، فرمانداری، شهرداری و شورای شهر اردکان و همچنین جمعی از اساتید دانشگاه های هنر سراسر کشور از جمله معاونت پژوهش وفناوری دانشگاه فنی و حرفه ای جزو حامیان معنوی جشنواره و شرکت های چادرملو و ایفا سرام اردکان از حامیان مالی جشنواره هستند.

خانم چادر کافور ایده پرداز و دبیر علمی جشنواره ملی کاجینو نیز در این نشست خاطرنشان کرد: به دنبال این هستیم که به واسطه پژوهش هایی که در قالب این جشنواره انجام خواهد گرفت، از میوه کاج استفاده ی بهینه تری شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره ملی کاجینو در اردکان برگزار می شود

جشنواره ملی کاجینو در اردکان برگزار می شود