مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آذر 1400 ساعت 06:002021-12-06سياسي

انتقادهایی شفاف و بدون تعارف/ از ضعف های نماز جمعه تا مشکلات دانشجویی


دانشجویان خراسان شمالی در دیدار با امام جمعه بجنورد به بیان مطالبات و انتقادات خود پرداختند که نماز جمعه، انتخاب استاندار و مشکلات دانشگاه ها بخشی از این گفته ها بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، به مناسبت روز دانشجو یک شنبه شب دانشجویان در فضایی صمیمی و سرشار از صراحت به دیدار حجت الاسلام رضا نوری، امام جمعه بجنورد و نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی رفتند.

در این دیدار که حدود 3 ساعت طول کشید دانشجویان در محیطی بدون تعارف به بیان دغدغه ها، مطالبات و انتقادات خود پرداختند.

محسن نجفی، فعال دانشجویی دانشگاه بجنورد به عنوان نخستین سخنران اظهار کرد: نیاز به تحول در سیستم مدیریتی کشور وجود دارد زیرا اکنون به نظر می رسد در تمامی ساز و کارها فرم بر محتوا غلبه کرده است.

وی در ادامه با نقد محتوای خطبه های نماز جمعه، افزود: مسائل مردم در نماز جمعه گفته نمی شود و نماز جمعه ها در سراسر کشور تبدیل به حرف های تکراری شده است.

نجفی با تاکید بر اینکه نماز جمعه رویدادی سیاسی است، گفت: اینکه امر به معروف و نهی از منکر کنیم و به کسی بر نخورد، صحیح نیست؛ اکنون ستاد امر به امر فعال نیست و باید احیا شود.

از انتخاب استاندار تا خطبه های نماز جمعه حسین حمیدی، نماینده جامعه اسلامی در خراسان شمالی نیز در این دیدار اظهار کرد: نماز جمعه تلاش جهادی برای حل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقادهایی شفاف و بدون تعارف/ از ضعف های نماز جمعه تا مشکلات دانشجویی

انتقادهایی شفاف و بدون تعارف/ از ضعف های نماز جمعه تا مشکلات دانشجویی