مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آذر 1400 ساعت 05:502021-12-06سياسي

اجلاس «سران کشورهای دموکراتیک» سرپوشی بر جنایات آمریکاست


عضو فراکسیون انقلاب مجلس، برگزاری اجلاس «سران کشورهای دموکراتیک» را به معنای سرپوش گذاشتن بر جنایات ضد بشری آمریکا خواند.

- عضو فراکسیون انقلاب مجلس، برگزاری اجلاس سران کشورهای دموکراتیک را به معنای سرپوش گذاشتن بر جنایات ضد بشری آمریکا خواند.

به گزارش سایت قطره و به نقل از، محمد حسن آصفری نماینده مردم اراک در مجلس شورای اسلامی در واکنش به برگزاری اجلاس مجازی موسوم به سران کشورهای دموکراتیک در آمریکا و با اشاره به اهداف پنهان رژیم آمریکا از این اقدام، گفت: آمریکا تا زمانی حقوق بشر را رعایت می کند که منافعش حفظ شود و به خطر نیافتد.

در واقع برای این کشور، حقوق بشر تنها باید برای مردم آمریکا رعایت شود و نه افراد و کشورهای دیگر؛ این با اساس و پایه های قوانین مدون حقوق بشری همخوانی ندارد.

وی افزود: امروز آمریکایی ها به اسم و با شعار حمایت از حقوق بشر، دست به جنایاتی در دنیا می زنند که روی تمام جنایتکاران قرون وسطی را هم سفید کرده اند.

اگر امروز شاهد جنایات سعودی ها در یمن و توطئه های تروریستی در عراق و سوریه و دیگر نقاط هستیم، این به علت چراغ سبزی است که آمریکا نشان داده است.

آمریکا به هم پیمانان خود هم رحم نمی کند نایب رییس کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور ادامه داد: امروز مردم آمریکا و حتی تمام دنیا می دانند که دوربین های مختلفی در جای جای این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجلاس «سران کشورهای دموکراتیک» سرپوشی بر جنایات آمریکاست

اجلاس «سران کشورهای دموکراتیک» سرپوشی بر جنایات آمریکاست