مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آذر 1400 ساعت 05:452021-12-06اقتصادي

بخش های چاروسا و دیشموک از بن بست خارج می شوند


با اتصال بخش های چاروسا و دیشموک به جاده ملی پاتاوه این بخش ها از بن بست خارج می شوند.

- دارا کریمی نژاد در گفت وگو با خبرنگار فارس در کهگیلویه با اشاره به اختصاص اعتبارات سفر رییس جمهور به استان اظهار داشت: 350 میلیارد ریال برای اتصال بخش چاروسا به جاده ملی پاتاوه اختصاص یافت.

فرماندار کهگیلویه گفت: با تخصیص این اعتبار ضمن اتصال بخش های چاروسا و دیشموک به این جاده ملی، ساکنان این دو بخش از بن بست تاریخی خارج می شوند.

کریمی نژاد از دو مداره کردن شبکه برق رسانی به بخش های چاروسا و دیشموک خبر داد و گفت: در این سفر هزار میلیارد ریال اعتبار به این طرح برق رسانی اختصاص داده شده که با دو مداره شدن این شبکه برق رسانی ،  ساکنان بخش های چاروسا و دیشموک از برق پایدار برخوردار می شوند.

وی کاهش خاموشی ها و افزایش ولتاژ برق را از اهداف مهم این طرح برق رسانی بیان کرد و ادامه داد: پیمانکار این طرح برق رسانی مشخص و کارش را شروع کرده است و بر اساس برنامه زمانبندی کارشناسان تا خرداد ماه سال 1401 تکمیل و به بهره برداری می رسد.

این مسؤول از اختصاص 25 میلیارد ریال برای جاده روستا های آبچندار، دارکنجی و برفکوه در بخش چاروسا هم خبر داد و اضافه کرد: تاکنون 90 درصد این اعتبار تخصیص یافته است که با آسفالت شدن این مسیر بخش زیادی از مشکلات عبور و مرور مردم بوی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بخش های چاروسا و دیشموک از بن بست خارج می شوند

بخش های چاروسا و دیشموک از بن بست خارج می شوند