مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آذر 1400 ساعت 05:452021-12-06اقتصادي

روند احداث واریانت کارخانه گچ «دهلران» آغاز شد


معاون استاندار و فرماندار ویژه دهلران گفت: تکمیل عملیات اجرایی واریانت کارخانه گچ دهلران در دستور کار راهداری و حمل و نقل جاده ای قرار گرفت.

- مجید عسگری معاون استاندار و فرماندار ویژه دهلران صبح امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: تکمیل عملیات اجرایی واریانت کارخانه گچ دهلران در دستور کار راهداری و حمل و نقل جاده ای قرار گرفت و عملیات اجرایی این مسیر 2 کیلومتری در نزدیکی کارخانه گچ دهلران وارد فاز اجرایی شد.

وی با اشاره به تعریض یک دهنه پل در این مسیر افزود: تکمیل و همچنین بیس و آسفالت آن نیز از دیگر اقدامات است که این پروژه هم اکنون با پیشرفت 60 درصد در حال اجراست و عملیات اجرایی برای تکمیل آن در دستور کار قرار دارد.

معاون استاندار و فرماندار ویژه دهلران یادآور شد: برای تکمیل این پروژه بیش از 40 میلیارد ریال هزینه می شود.

وی همچنین از شروع عملیات اجرایی اصلاح و حذف نقاط حادثه خیز در کیلومتر 26 جاده دهلران به مهران خبر داد و اضافه کرد: این پروژه به طول یک و نیم کیلومتر در حد فاصل روستاهای سنگر نادر به بیشه دراز به صورت امانی اجرایی خواهد شد.

معاون استاندار و فرماندار ویژه دهلران با اشاره به احداث چهار دهنه پل در این مسیر گفت: این کار با هدف حذف چهار نقطه حادثه خیز و پرخطر در این مسیر انجام می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روند احداث واریانت کارخانه گچ «دهلران» آغاز شد

روند احداث واریانت کارخانه گچ «دهلران» آغاز شد