مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آذر 1400 ساعت 05:452021-12-06بين الملل

آیا ازبکستان به آذربایجان دوم اسراییل تبدیل خواهد شد؟


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، در راستای تلاش های رژیم صهیونیستی برای گسترش نفوذ خود در منطقه ی آسیای مرکزی و قفقاز وبگاه ترکیه ای ویکر تورو در گزارشی به بررسی تازه ترین اقدامات اسراییل در کشور ازبکستان می پردازد که یهودیان در آن نفوذ و قدرت قابل .

- ویژگی های خاص ازبکستان در منطقه آسیای مرکزی باعث می شود تا این کشور به یکی از مهمترین اهداف سیاست خارجی رژیم صهیونیستی در این منطقه تبدیل شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو ، در راستای تلاش های رژیم صهیونیستی برای گسترش نفوذ خود در منطقه ی آسیای مرکزی و قفقاز وبگاه ترکیه ای ویکر تورو در گزارشی به بررسی تازه ترین اقدامات اسراییل در کشور ازبکستان می پردازد که یهودیان در آن نفوذ و قدرت قابل توجهی دارند و به جهت داشتن مرزهای مشترک با دو کشور ایران و افغانستان، هرگونه تحرکات و اقدامات اسراییل در ازبکستان برای تهران و کابل اهمیت بسیاری دارد.

در این گزارش آمده است: رژیم صهیونیستی در سال های اخیر در عمل مناسبات گسترده و نزدیکی به خصوص در حوزه نظامی و امنیتی با آذربایجان برقرار کرده، حوزه ای که ازبکستان به آن نگاه و توجه ویژه ای دارد.

ازبکستان به این دلیل که میزبان یهودیان بخارا به عنوان یکی از قدیمی ترین قوم های ساکن آسیای مرکزی است، پیش تر از دیگر کشورهای این منطقه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیا ازبکستان به آذربایجان دوم اسراییل تبدیل خواهد شد؟

آیا ازبکستان به آذربایجان دوم اسراییل تبدیل خواهد شد؟