مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آذر 1400 ساعت 05:352021-12-06سياسي

طرح «خانه های علم و قرآن» در مازندران اجرا شد


مسئول هیئت اندیشه ورز بانوان قرآنی مازندران از اجرای طرح خانه های علم و قرآن در بیش از 110 خانه در استان خبر داد.

- طاهره حسن زاده در گفتگو با و ترویج سبک زندگی قرآنی و با همت دارالقرآن کریم کشور، جریان هیئت اندیشه ورز قرآنی در کشور و استان شکل گرفته است.

وی با بیان اینکه هیئت اندیشه ورز بانوان قرآنی در استان با حضور جمعی از بانوان صاحب فکر و اندیشه تشکیل شده است، افزود: از همه افراد دارای فکر و ایده و طرح در این هیئت اندیشه ورز استفاده شده است.

حسن زاده به طرح 23 گل، تربیت مربی آموزش خانواده قرآن کریم و خانه های علم و قلم از جمله طرح های نو هیئت اندیشه ورز بانوان قرآنی استان ذکر کرد و گفت: این طرح ها در بیش از 110 خانه در استان اجرا شده است.

مسئول هیئت اندیشه ورز بانوان قرآنی مازندران یادآور شد: بیش از 700 مربی برای سبک زندگی قرآنی آموزش دیده و به خانه های قرآنی اعزام شدند که سبک زندگی قرآنی را آموزش می دهند.

حسن زاده یادآور شد: این آموزش ها برای دختران و زنان به صورت حضوری و مجازی در استان ارائه می شود و بیش از هفت هزار مخاطب در کانال های قرآنی عضویت دارند.

وی با عنوان اینکه در دوران کرونا نه تنها فعالیت هیئت اندیشه ورز بانوان قرآنی کمرنگ نشد بلکه استان های دیگر هم تحت پوشش قرارر گرفتند، گفت: طرح های هیئت اندیشه ورز استان موفق به کس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح «خانه های علم و قرآن» در مازندران اجرا شد

طرح «خانه های علم و قرآن» در مازندران اجرا شد