مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آذر 1400 ساعت 05:302021-12-06اجتماعي

خرم دره و چالش های پیش روی عمران شهری


خرم دره با چالش های مختلفی در حوزه عمران شهری روبه رو است، از این رو در توزیع اعتبارات مدیریت بحران باید به این شهرستان توجه ویژه شود.

- ایسنا/زنجان سرپرست فرمانداری خرم دره گفت: خرم دره با چالش های مختلفی در حوزه عمران شهری روبه رو است، از این رو در توزیع اعتبارات مدیریت بحران باید به این شهرستان توجه ویژه شود.

فیاض محبی شامگاه دیروز (14 آذرماه) در جلسه ستاد مدیریت بحران خرم دره که با محوریت مانور صفر برگزار شد، با بیان اینکه کشور ما همواره با حوادث و بلایای طبیعی مختلفی از جمله سیل و زلزله دست و پنجه نرم می کند، اظهار کرد: با توجه به موقعیت جغرافیایی خرم دره، همه ما وظیفه داریم آمادگی خود را برای وقوع هرگونه حادثه احتمالی حفظ کنیم.

وی با بیان اینکه با توجه به اهمیت مدیریت بحران، مسائل و مشکلات این حوزه باید در این شهرستان ارزیابی و کاستی ها مرتفع شود، تاکید کرد: یکی از چالش هایی که در حوزه مدیریت بحران وجود دارد، این است که متاسفانه در برخی از روستاها هنوز منازلی است که مقاوم سازی آن ها انجام نشده و این موضوع در حالی است که منازل غیرمقاوم بیشترین آسیب پذیری را در مقابل حوادث طبیعی به ویژه سیل و زلزله دارند.

محبی با تاکید بر اینکه در انجام کارها به ویژه اموری که مربوط با مدیریت بحران است نباید دچار غفلت و روزمرگی شویم، متذک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خرم دره و چالش های پیش روی عمران شهری

خرم دره و چالش های پیش روی عمران شهری