مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آذر 1400 ساعت 05:302021-12-06اجتماعي

جدیت کادر مدرسه در عمل به پروتکل های بهداشتی ضروری است


استاندار خراسان جنوبی بر جدی گرفتن دستورالعمل های بهداشتی در مدارس تاکید کرد و گفت: دستورالعمل ها یکسان است اما وضعیت شیوع بیماری در مدارس به میزان جدیت کادر مدرسه در عمل به آنها بستگی دارد.

- جواد قناعت، عصر یکشنبه 14 آذر در حاشیه نشست ستاد استانی مدیریت کرونا افزود: در جلسه امروز، آمار شیوع بیماری و گزارش هایی از وضعیت رعایت ضوابط بهداشتی در مدارس ارائه شد که مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا،وی با بیان اینکه نباید در مدارس به سادگی از کنار دستورالعمل های بهداشتی بگذریم، افزود: در جلسه امروز به این نکته تاکید شد که آموزش و پرورش با نظارت های بیشتر، بر رعایت دقیق تر و جدی تر دستورالعمل های بهداشتی در مدارس بیشتر از گذشته تاکید داشته باشد.

استاندار خراسان جنوبی با اشاره به تغییر رنگ شهرستان طبس از نارنجی به قرمز در هفته جاری افزود: طبس در خراسان جنوبی یکی از دو شهری است که در سطح کشور به رنگ قرمز معرفی شده اند و در جلسه امروز درخصوص علل و عوامل موثر در بروز این اتفاق بحث و تبادل نظر شد.

قناعت گفت: هدف از این اقدام، برنامه ریزی برای ارائه راهکارهای لازم در زمینه کاهش آمار مبتلایان، مدیریت بیماری و تغییر رنگ این شهرستان به یک درجه پایین تر یعنی نارنجی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جدیت کادر مدرسه در عمل به پروتکل های بهداشتی ضروری است

جدیت کادر مدرسه در عمل به پروتکل های بهداشتی ضروری است