مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آذر 1400 ساعت 05:252021-12-06سياسي

نظر نماینده روسیه نسبت به روند مذاکرات هسته ای ایران و 5 +1


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، میخاییل اولیانوف نماینده دائم روسیه در سازمان های بین المللی مستقر در وین در واکنش به اظهارات روز گذشته (چهارشنبه 14 آذر ماه) یک مقام ارشد وزارت خارجه جمهوری اسلامی ایران گفت که لحن این اظهارات نشان می دهد که هنوز .

- نظر نماینده روسیه نسبت به روند مذاکرات هسته ای ایران و 5 +1 نماینده دائم روسیه در سازمان های بین المللی مستقر در وین در واکنش به اظهارات اخیر مقام ارشد وزارت خارجه ایران گفت، لحن ایران نشان می دهد که فضا برای مذاکرات بیشتر وجود دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو ، میخاییل اولیانوف نماینده دائم روسیه در سازمان های بین المللی مستقر در وین در واکنش به اظهارات روز گذشته (چهارشنبه 14 آذر ماه) یک مقام ارشد وزارت خارجه جمهوری اسلامی ایران گفت که لحن این اظهارات نشان می دهد که هنوز فضا برای مذاکرات بیشتر وجود دارد.

یک مقام ارشد وزارت خارجه ایران در ارتباط با دو سند اخیری که هیأت مذاکره کننده ایران به طرف های مقابل ارائه کرد و مربوط به لغو تحریم های یکجانبه و ظالمانه آمریکا علیه جمهوری اسلامی و فعالیت های هسته ای ایران می شد، گفت: متن پیشنهادی ایران مبتنی و براساس پیش نویس 6 دور قبل بوده و همان متن مبنا قرار گرفته و اصلاحات و پیشنهادهای مورد نظر ایران بر روی متن مشخص شده و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظر نماینده روسیه نسبت به روند مذاکرات هسته ای ایران و 5 +1

نظر نماینده روسیه نسبت به روند مذاکرات هسته ای ایران و 5 +1