مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آذر 1400 ساعت 05:202021-12-06ورزشي

اردوی تیم ملی وزنه برداری جوانان در پارس آباد برگزار شد


رییس هیئت وزنه برداری اردبیل و سرمربی تیم ملی وزنه برداری جوانان کشور از برگزاری اردوی این تیم در مغان خبر داد.

- سعید علی حسینی 15آذرماه با اعلام این خبر افزود: به عنوان رییس هیئت وزنه برداری استان اردبیل، با شرایط آب وهوایی استان آشنایی دارم و ارتفاع استان از سطح دریا، آب وهوای معتدل و مناسب مغان در فصل زمستان را موجب شده که به همین دلیل با همکاری فدراسیون و به همت شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان، اردوی نخست تیم جوانان را در شهر پارس آباد برگزار کردیم.

وی گفت: برگزاری مسابقات لیگ حکم انتخابی تیم ملی جوانان را داشت و کمک کرد که نفرات برتر، مستعد و آینده دار را شناسایی و به اردوی تیم ملی دعوت کنیم.

سرمربی تیم ملی جوانان کشور افزود: باتوجه به اینکه مسابقات جهانی جوانان در ابتدای فروردین ماه سال آینده در یونان برگزار می شود، درخواست کردیم که اردوی تیم ملی هرچه سریع تر تشکیل شود.

ملی پوش اسبق وزنه برداری کشور در خصوص برنامه اردوی نخست جوانان اظهار کرد: مرحله نخست اردو، به تمرینات قدرتی، رفع نواقص تکنیکی و آماده سازی افراد برای تمرینات پرفشار اردوهای دوم و سوم اختصاص دارد.

علی حسینی گفت: ترکیب خوبی از جوانان را در اختیار داریم و امیدوار هستیم با تمرینات منظم در مسابقات جهانی هم رکوردهای خوبی به ثبت برسانند و هم مدال های خوش ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اردوی تیم ملی وزنه برداری جوانان در پارس آباد برگزار شد

اردوی تیم ملی وزنه برداری جوانان در پارس آباد برگزار شد