مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آذر 1400 ساعت 05:152021-12-06پزشكي

معاون وزیر بهداشت: سیستم کنترل هوشمند کرونا از امروز اجرا می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، کمال حیدری معاون بهداشت وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اعلام اینکه اجرای سیستم کنترل هوشمند کرونا از امروز (دوشنبه) 15 آذرماه اجرا می شود، - کمال حیدری معاون بهداشت وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اعلام اینکه اجرای سیستم کنترل هوشمند کرونا از امروز (دوشنبه) 15 آذرماه اجرا می شود، گفت: حضور در اماکن سربسته فقط با کارت واکسن امکان پذیر است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، کمال حیدری معاون بهداشت وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اعلام اینکه اجرای سیستم کنترل هوشمند کرونا از امروز (دوشنبه) 15 آذرماه اجرا می شود، گفت: حضور در اماکن سربسته فقط با کارت واکسن امکان پذیر است.

حیدری یکشنبه شب با حضور در یک برنامه زنده تلویزیونی با اعلام این خبر، افزود: در ستاد ملی مقابله با کرونا مقرر شد از روز دوشنبه محدودیت ها با کارت واکسن صورت بگیرد یعنی آن دسته از افرادی که کارت واکسن دریافت کردند، می توانند در محیط های سربسته با رعایت شیوه نامه های بهداشتی براساس اهمیت موضوعی و تعداد مراجعات حضور یابند.

معاون وزیر بهداشت گفت: حضور افراد در اماکنی مانند مدارس، سینماها، باشگاه ها و حمل ونقل بین جاده ای مثل هواپیما، اتوبوس و قطار باید در سامانه امید و با ارائه کارت واکسن انجام شود و افر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون وزیر بهداشت: سیستم کنترل هوشمند کرونا از امروز اجرا می شود

معاون وزیر بهداشت: سیستم کنترل هوشمند کرونا از امروز اجرا می شود