مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آذر 1400 ساعت 05:052021-12-06فرهنگي

با عشق حضور در فیلم های کوتاه را می پذیرم/ یک بلیت برای چند فیلم


سیاوش چراغی پور بازیگر سینما و تلویزیون بیان کرد که وقتی می بینم جوانی با حضور من می تواند کارش را بسازد و اتفاق خوبی را برای خودش در فیلمسازی رقم بزند، - با عشق این کار را می پذیرم.

سیاوش چراغی پور درباره ایفای نقش در فیلم کوتاه دم اژدها که در حال حاضر در مجموعه فیلم های کوتاه وضعیت قرمز در حال اکران است به خبرنگار مهر گفت: نقشی که من در دم اژدها بازی کردم، متفاوت ترین نقش کاری من در عرصه فیلم کوتاه بود و به همین دلیل این نقش برایم بسیار دارای اهمیت بود و هست.

زمانی که این نقش به من پیشنهاد شد، برایم خیلی غیرقابل باور بود و به شجاعت و شهامت سعید کشاورز کارگردان دم اژدها و محمد کارت مشاور کارگردان در این کار واقعاً تبریک گفتم و خیلی حال خوبی داشتم، چراکه هیچ کارگردانی تا قبل از آن، این جسارت و شجاعتی نداشت که بخواهد چنین نقشی را اینقدر دور و متفاوت را به من پیشنهاد دهد.

وی توضیح داد: از این منظر، تلاشی که برای رسیدن به این نقش کردم حقیقتاً خیلی بیشتر از سایر کارهای دیگر بود، چون نقشی سخت و بسیار از من دور بود اما طبیعتاً به کمک گروه کارگردانی توانستیم به جای خوب برسیم و فضا و موقعیت خوبی بسازیم.

به هر حال فیلمنامه و نقش به قدری قدرتمند نوشته شده بود که بخشی از مشکلات ما را حل کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با عشق حضور در فیلم های کوتاه را می پذیرم/ یک بلیت برای چند فیلم

با عشق حضور در فیلم های کوتاه را می پذیرم/ یک بلیت برای چند فیلم