مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آذر 1400 ساعت 04:502021-12-06سياسي

انتقاد حسین شریعتمداری از مسیح مهاجری


چه شباهتی میان تک تیرانداز طالبان و شهردار تهران وجود دارد؟! - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، حسین شریعتمداری ،مدیر مسوول روزنامه کیهان در مطلبی انتقادی خطاب به مسیح مهاجری، مدیر مسوول روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: 1- روزنامه جمهوری اسلامی که تا چند سال قبل ادعای انقلابی بودن داشت و مدتی است به جمع روزنامه های زنجیره ای و غربگرا پیوسته است، در شماره روز شنبه خود این خبر را نقل کرده است که محب الله موفقاز تک تیراندازان ماهر گروه طالبان، شهردار میمنه مرکز ولایت فاریاب شد .

و در تفسیر آن نوشته است شباهت های طالبان با ما، دارد آشکارتر می شود ! و از این طریق به کنایه، آقای دکتر زاکانی شهردار جانباز تهران که همه عمر خود را در خدمت به اسلام و انقلاب سپری کرده و در جبهه های جنگ تحمیلی به افتخار جانبازی نائل شده است، با تک تیرانداز طالبان مقایسه کرده و برابر نشانده است! 2- خطا اگر یک، دو، سه و یا چند بار باشد می توان آن را خطا ارزیابی کرد ولی چنانچه پی در پی بود و به تکرار نشست، خط است.

متاسفانه بعد از پیوستن روزنامه جمهوری اسلامی به غربگراهای وطنی، نمونه هایی از این دست، اندک و کم شمار نیست و به طور طبیعی و منطقی این تلقی را پیش می آورد که مواضع یاد شده از نوع خط است و نه خطا! 3- در این وجیزه اما، سخنی کوتاه و دوستانه با جناب آقای مسیح مهاجری، مدیر مس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد حسین شریعتمداری از مسیح مهاجری

انتقاد حسین شریعتمداری از مسیح مهاجری