مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آذر 1400 ساعت 04:352021-12-06سياسي

سیلی محکم اصفهانی ها به ضد انقلاب


عده ای با پخش شایعات و اخبار دروغ به اسم حمایت از کشاورزان اقداماتی انجام دادند و تلاش داشتند مردم را با جریان ضد انقلاب همراه کنند درصورتی که کشاورزان برنامه ای برای تجمع نداشتند و در این راستا مردم و کشاورزان سیلی محکمی به جریان ضد انقلاب زدند.

- محمدعلی احمدی، فرماندار اصفهان امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: تجربه نشان داده است زمانی که جریان کشور به سمت خدمت و تلاش مضاعف برای مشکلات مردم پیش می رود، عده ای موانعی ایجاد می کنند تا سرعت این مسیر کاهش پیدا کند.

وی با بیان اینکه طی هفته های گذشته کشاورزان مطالبات به حقی داشتند، ادامه داد: پیگیری مردم و جلسات مشترک با کشاورزان منجر به این شد که تصمیمات و توافقات اعلام می کنیم و هیچگونه همراهی با جریان ضد انقلاب نداریم، تصریح کرد: به همین خاطر اولین کسانی که به حرکت های ضد انقلاب معترض بودند مردم بودند و حتی طی روزهای گذشته بسیاری از افراد تقاضای اجتماع مردمی علیه شایعه پراکنان و ضد انقلاب را داشتند.

احمدی با بیان اینکه مردم با جریان ضد انقلاب همراهی نکردند، گفت: اصفهانی ها نسبت به فراخوان های متعدی که جریان ضد انقلاب اعلام می کرد بی توجهی کردند و توطئه دشمنان خنثی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیلی محکم اصفهانی ها به ضد انقلاب

سیلی محکم اصفهانی ها به ضد انقلاب