مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آذر 1400 ساعت 04:052021-12-06سياسي

ماجرای تیر برقی که از وسط منزل مسکونی سر درآورد + عکس


پایه های انتقال برق در شهر کیاسر از منزل مسکونی در حال ساخت سر در آورد و دو مسؤول مرتبط اطلاعات متفاوتی در اختیار خبرنگار قرار دادند و دو دستگاه شهرداری و اداره برق سعی دارند مشکل پیش آمده را از گردن مجموعه خودخارج کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری، تصویری از یک واحد مسکونی در حال ساخت، شهر کیاسر که تیر برق از لابه لای سقف آن عبور کرده از سوی مخاطبان این رسانه به این خبرگزاری ارسال شد، خبرنگار فارس موضوع را از شهرداری و اداره برق کیاسر پیگیری کرده است.

  معین رضایی کلانتری شهردار کیاسر در گفت وگو با خبرنگار فارس درباره وجود ساخت واحد مسکونی در مسیر انتقال برق، اظهار کرد: دستگاه قضا دستور تخریب صادر نمی کند، شهرداری دستور تخریب داده و مهلت قانونی سه ماهه برای اعتراض وجود دارد، پس از  دریافت مجوزهای قانونی نسبت به ساماندهی وضعیت موجود اقدام می کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که چه زمانی شهرداری به این موضوع ورود کرده است، گفت: رای تخریب این واحد مسکونی حدود یک ماه و نیم در کمیسیون ماده 100 شهر کیاسر صادر شده و سازنده این واحد مسکونی حدود دو ماه دیگر فرصت دارد.

شهردار کیاسر با اعلام اینکه، تجهیزات برق و کوچه در ملک شخصی این فرد، قرار گرفته و شهرداری توان تملک این قطعه زمین را نداشته به همین دلیل اختلاف نظرهای جدی د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای تیر برقی که از وسط منزل مسکونی سر درآورد + عکس

ماجرای تیر برقی که از وسط منزل مسکونی سر درآورد + عکس