مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آذر 1400 ساعت 03:552021-12-06اقتصادي

بیش از 701 هزار مشترک برق در کردستان وجود دارد


مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کردستان از وجود بیش از 701 هزار مشترک برق در استان خبر داد و افزود: ضریب نفوذ برق در روستاهای بالای 5 خانوار استان کردستان 100 درصد است.

- هیوا لهونیان دیروز(14 آذر) بابیان اینکه صنعت برق از مهم ترین صنعت های زیرساختی در کشور است، گفت: تأمین انرژی برق نقش مهم و تأثیرگذاری برآسایش، رفاه و توسعه پایدار جامعه دارد.

وی افزود: درحال حاضر 100 درصد جمعیت شهری و 100 درصد جمعیت روستاهای بالای 5 خانوار در استان کردستان از انرژی برق بهره مند هستند.

لهونیان بابیان اینکه اکنون بیش از 701 هزار مشترک برق در استان وجود دارد،اظهار کرد: از این تعداد 496 هزار مشترک در شهرها و 205 هزار مشترک نیز در روستاهای استان ساکن هستند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کردستان اضافه کرد: تمام تلاش ما بر این است تا در بخش های مختلف ازجمله بخش خانگی، کشاورزی، صنعتی و تجاری انرژی برق با توجه به نیاز متقاضیان در اختیارشان قرار داده شود.

لهونیان با اشاره به سختی کار و فعالیت های برق رسانی در استان کردستان بیان کرد: شرایط کوهستانی روستاها،مسیرهای صعب العبور و اقلیم سخت استان، ما را از فعالیت خسته نکرده و خود را خادم مردم می دانیم.

وی در خاتمه اعلام کرد: درحال حاضر به 1706 روستای استان عملیات برق رسانی انجام شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 701 هزار مشترک برق در کردستان وجود دارد

بیش از 701 هزار مشترک برق در کردستان وجود دارد