مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آذر 1400 ساعت 03:452021-12-06اقتصادي

چهارمین رویداد استان آپ در هرمزگان برگزار می شود


چهارمین رویداد «استان آپ» به همت صندوق نوآوری و شکوفایی و با مشارکت پارک علم و فناوری هرمزگان در این استان برگزار می شود.

- چهارمین رویداد استان آپ به همت صندوق نوآوری و شکوفایی و با مشارکت پارک علم و فناوری هرمزگان در این استان برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فراخوان شناسایی استارت آپ ها و طرح های سرمایه پذیر در استان هرمزگان به منظور سرمایه گذاری جسورانه با مشارکت سایر سرمایه گذاران در قالب رویداد استان آپ منتشر شد.

این رویداد با مشارکت پارک علم و فناوری، صندوق پژوهش و فناوری، دانشگاه ها، اتاق بازرگانی و بازیگران اکوسیستم نوآوری استان هرمزگان برگزار خواهد شد و فرصت مناسبی برای حضور دانشجویان، دانش آموختگان، اعضای هیات علمی دانشگاه ها، پژوهشگاه ها، تیم ها و هسته های فناور، شرکت های دانش بنیان و استارت آپ ها، شناسایی شرکت های نوپا، دانش بنیان و گروه های صاحب ایده در سطح هرمزگان است تا ایده های فناورانه خود را مطرح کنند و برای تجاری سازی آنها اقدامات لازم انجام شود.

رویداد استان آپ شامل برگزاری دو رویداد دوشنبه های استارت آپی و پیوند است که در حال حاضر از سوی صندوق نوآوری و شکوفایی با هدف رساندن ایده های فناورانه به سرمایه برگزار شده و قرار است در 31 استان کشور دنبال شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چهارمین رویداد استان آپ در هرمزگان برگزار می شود

چهارمین رویداد استان آپ در هرمزگان برگزار می شود