مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آذر 1400 ساعت 03:152021-12-05فرهنگي

قهرمان «بی نشان» عافیت طلبی ندارد/ حرف هایی که در جامعه کمرنگ شد


راما قویدل درباره قصه و قهرمان سریال «بی نشان» که این روزها درگیر ساخت آن است بیان کرد که قصه درباره قهرمان است که اهل عافیت طلبی نیست وسختی ها را به جان می خرد.

- راما قویدل درباره قصه و قهرمان سریال بی نشان که این روزها درگیر ساخت آن است بیان کرد که قصه درباره قهرمان است که اهل عافیت طلبی نیست وسختی ها را به جان می خرد.

راما قویدل کارگردان سریال بی نشان که این روزها نزدیک به نیمی از آن تصویربرداری شده است، درباره این سریال به خبرنگار مهر بیان کرد: من از سوی مرتضی رزاق کریمی تهیه کننده و سعید وزیری مجری طرح برای حضور در این پروژه دعوت شدم که از دوستان قدیمی من هستند و بیش از بیست سال است که افتخار آشنایی با آن ها را دارم.

فیلمنامه را از همان ابتدا دوست داشتم وی ادامه داد: زمانی که برای حضور در این پروژه از من دعوت به همکاری کردند، به قول معروف از دوستان به یک اشارت و از ما به سر دویدن پیشنهادشان را با عشق پذیرفتم.

البته جدا از اینکه تیم تهیه و تولید این فیلم بسیار همراه و دوست داشتنی هستند، زمانی که فیلمنامه را خواندم، بسیار دوستش داشتم و به نظرم آمد کار بسیار خوب و حتی درجه یکی است، برای همین مطمئن شدم پیشنهاد خوبی را پذیرفته ام.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قهرمان «بی نشان» عافیت طلبی ندارد/ حرف هایی که در جامعه کمرنگ شد

قهرمان «بی نشان» عافیت طلبی ندارد/ حرف هایی که در جامعه کمرنگ شد