مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آذر 1400 ساعت 18:302021-12-05سياسي

دانشجویان با استدلال و منطق از مسئولان مطالبه گری کنند


نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی با اشاره به عدم وابستگی دانشجویان، گفت: دانشجو باید بدون توهین و با استدلال و منطق مطالبه گری کند تا حرفش اثرگذار باشد.

- ، حجت الاسلام رضا نوری یک شنبه شب در دیدار با دانشجویان بجنورد که در دفتر امام جمعه بجنورد برگزار شد، اظهار کرد: دانشجویان هیچ گاه با استکبار سر صلح نداشتند برای همین مسئله همواره مغضوب گروه ها قرار می گرفتند.

امام جمعه بجنورد با اشاره به آغاز حرکت دانشجویی از سال 1332، گفت: حوزه و دانشگاه در سال 1342 به یکدیگر رسیدند و همفکر شدند؛ در واقع با رهبری امام خمینی وحدت حوزه و دانشگاه رقم خورد.

وی افزود: چه شهدای حوزه مانند شهید بهشتی و مطهری و چه شهدای علمی مانند شهید شهریاری باعث رشد فکر مردم می شدند و از این رو استکبار آن ها را به شهادت رساند.

حجت الاسلام نوری بیان کرد: مسؤلیت نداشتن دانشجویان در پست های مدیریتی یک نکته مثبت است زیرا ترسی ندارند و وابستگی کم است و می توانند راحت حرف بزنند.

امام جمعه بجنورد با اشاره به سخنان دانشجویان در ابتدای این جلسه، تصریح کرد: نکاتی که دانشجویان مطرح می کنند هیچ گاه بی تأثیر نبوده است؛ ائمه جمعه مانند دانشجویان مطالبه گر است و این وظیفه را بر دوش دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشجویان با استدلال و منطق از مسئولان مطالبه گری کنند

دانشجویان با استدلال و منطق از مسئولان مطالبه گری کنند