مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آذر 1400 ساعت 17:152021-12-05بين الملل

هراس تل آویو از اتکای به نفس ایران و توان دانشمندانش


صهیونیستها در قبال ایران بسیار نگران هستند و این نگرانی فقط بابت برنامه ای هسته ای ایران نیست بلکه اینکه جمهوری اسلامی ایران روی پای خود ایستاده به شدت صهیونیستها را نگران کرده است.

- ، الخنادق در گزارشی آورده است: داوید بارنئا رییس موساد از سوی نفتالی بنت نخست وزیر رژیم صهیونیستی عازم امریکا شده تا پیرامون مذاکرات هسته ای که اخیر در وین انجام شد، با مقامات آمریکایی به بحث و گفتگو بپردازد.

این رسانه می نویسد: هدف از سفر داوید بارنئا رییس موساد به واشنگتن، برنامه هسته ای ایران و سنگ اندازی در مسیر هر توافقی در این زمینه است.

در واقع این در راستای سفرهای دوره ای است که مقامات صهیونیست به آمریکا انجام می دهند تا مانع از هر توافقی شوند.

الخنادق نوشت: صهیونیستها در قبال ایران بسیار نگران هستند و این نگرانی فقط بابت برنامه ای هسته ای ایران نیست بلکه اینکه جمهوری اسلامی ایران روی پای خود ایستاده و متکی به خود است به شدت صهیونیستها را نگران کرده است.

این رسانه گزارش داد: روزنامه صهیونیستی یدیعوت آحارونت در یک مقاله نوشته است که اسراییل نه تنها نگران غنی سازی اورانیوم و قراردادن سانتریفیوژهای مدرن است، بلکه نگران انباشت دانش و اعتماد به نفس ایران در زمینه فناوری و دانشمندانی است که پشت برنامه هسته ای هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هراس تل آویو از اتکای به نفس ایران و توان دانشمندانش

هراس تل آویو از اتکای به نفس ایران و توان دانشمندانش