مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آذر 1400 ساعت 17:102021-12-05ورزشي

صالحی امیری : تکواندو جزء سه رشته برتر ورزش قهرمانی است


در ارزیابی سال گذشته کمیته ملی المپیک، تکواندو جزء سه رشته برتر ورزش قهرمانی قرار گرفت؛ حمایت همه جانبه از این رشته جزء اولویت های ماست و مطمئن باشید همیشه در کنار تکواندو می مانیم.

- جی پلاس، مراسم اختتامیه پنجمین دوره بین المللی مربیگری تکواندو به میزبانی کشورمان، عصر امروز (یکشنبه 14 آذرماه) با حضور دکتر رضا صالحی امیری رییس کمیته ملی المپیک و کیکاوس سعیدی دبیر کل، سیدمحمد پولادگر رییس فدراسیون تکواندو و "یون یونگ سون" رییس مرکز آکادمی کوکی وان در فدراسیون تکواندو برگزار شد.

در ابتدای این مراسم سیدمحمد پولادگر رییس فدراسیون تکواندو گفت: پنجمین دوره بین المللی تکواندو با وجود همه سختی ها و پیگیری هایی که برای اخذ میزبانی داشتیم، به پایان رسید .

فدراسیون تکواندو ایران از سال 1392 که مرکز آکادمی کوکی وان موافقت کرد تا دوره های بین المللی به میزبانی کشورهای محدودی برگزار شود، توانست جواز برگزاری به میزبانی کشورمان را بدست آورد و با این دوره تاکنون 747 مربی توانستند به درجه بین المللی ارتقاء پیدا کنند که علاوه برا افزایش دانش مربیان، این مهم در توسعه تکواندو نقش به سزایی دارند.

وی افزود: برگزاری این دوره کمک بزرگی به مربیان کشورمان بود چراکه با میزبانی ایران هزینه حضور آنها را به صورت قابل توجهی کاهش دادیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صالحی امیری : تکواندو جزء سه رشته برتر ورزش قهرمانی است

صالحی امیری : تکواندو جزء سه رشته برتر ورزش قهرمانی است