مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آذر 1400 ساعت 16:252021-12-05اقتصادي

نرخ بیکاری در سمنان از میانگین کشوری پایین تر است


استاندار سمنان با بیان اینکه نرخ بیکاری در استان از میانگین کشوری پایین تر است، گفت: ارتقای زیر ساخت های اشتغال بازهم ادامه خواهند داشت.

- ، سید محمد رضا هاشمی غروب یکشنبه در جلسه شورای اشتغال استان سمنان به میزبانی استانداری با اشاره به اینکه برخی رشته های دانشگاهی استان نیاز است تا با سه رویکرد خدمات گردشگری، صنعت و کشاورزی، متناسب با نیاز بازار کار فعلی استان باشد، بیان کرد: نرخ بیکاری در استان از میانگین کشوری پایین تر است وی افزود: امیدواریم تلاش ها بیش از پیش در حوزه اشتغال ادامه داشته و تقویت شود تا در آینده شاهد کاهش بیشتر نرخ بیکاری در استان باشیم.

استاندار سمنان گفت: امروز با اقدامات صورت گرفته و در راستای تقویت تولید و فرصت شغلی استان، بیش از 10 واحد صنعتی در شُرُف بازگشت به چرخه تولید هستند که این مهم امری ارزشمند بوده و لازم است تا ادامه دار باشد.

هاشمی با بیان اینکه حفظ وضعیت اشتغال موجود و در ادامه تلاش برای تحقق اشتغال های تعهد شده توسط دستگاه های متولی امر تا پایان سال از روش ها مختلف موجود، امری ضروری است، ابراز کرد: برخی رشته های دانشگاهی در استان مورد نیاز بازار کار استان نیست که این موضوع در واقع به نوعی مدرک گرایی را در بین نیروی کار استان ایجاد نموده و دیدگاه اشتغال دولتی را رواج داده که باید اصلا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نرخ بیکاری در سمنان از میانگین کشوری پایین تر است

نرخ بیکاری در سمنان از میانگین کشوری پایین تر است