مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آذر 1400 ساعت 16:252021-12-05سياسي

لازمه حل مسائل مدیریتی وپیشرفت جوامع، وجود تحزب است


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان گفت: در دنیای امروز، لازمه حل مسایل مدیریتی وپیشرفت و موفقیت جوامع، وجود تحزب است.

-   به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، آیت الله شیخ علی خاتمی در دیدار دبیر و اعضای شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی استان زنجان اظهار داشت: متاسفانه در کشور ما با تلقین این تفکر که تحزب در ایران جواب نمی دهد، جایگاه آنرا تضعیف کرده اند و به نظر می رسد این یک نقص در مدیریت سیاسی باید تقویت شود.

  نماینده ولی فقیه در استان زنجان با تاکید بر اینکه موفقیت هر یک از احزاب در کشور، پایبندی و التزام عملی اعضای آن به تشکل است تصریح کرد: رمز ماندگاری و مانایی احزاب در کشور، تعبد به مرجعیت و روحانیت است و حزب مؤتلفه اسلامی این خصیصه مهم را همیشه داشته و دارد.

  وی همچنین با اشاره به قدمت و خدمات درخشان حزب ریشه دار مؤتلفه اسلامی به عنوان تشکل ولایی و قابل اتکا خاطر نشان کرد: به جرات می توان گفت حزب مؤتلفه اسلامی حزبی معتدل موقعیت شناس ودارای اعتبار است و همیشه از تفریط و افراط بدور بوده است.

آیت الله خاتمی عملکرد کیفی قابل رضایت و هوشمندانه حزب مؤتلفه اسلامی را مثال زدنی برای احزاب دانست و به مدیران این مجموعه توصیه کرد: در کنار کیفیت به کمیت و جذب نیروی بیشتر بویژه جوانان اهتمام بیشتر  داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لازمه حل مسائل مدیریتی وپیشرفت جوامع، وجود تحزب است

لازمه حل مسائل مدیریتی وپیشرفت جوامع، وجود تحزب است