مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آذر 1400 ساعت 13:352021-12-05اقتصادي

کشف و ضبط 20 تُن مواد پتروشیمی احتکاری از انباری در شهرری


رییس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرری از کشف و ضبط 20 تُن مواد پتروشیمی احتکاری از انباری در شهرری خبر داد و گفت: ارزش تقریبی این مواد 7 میلیارد و 500 میلیون ریال تخمین زده شده است.

- ، موسی احمدی عصر یکشنبه در جمع خبرنگاران از کشف و ضبط 20 تن انواع مواد پتروشیمی احتکاری در یکی از انبارهای شهرری خبر داد و اظهار داشت: ارزش تقریبی این مواد احتکاری 7 میلیارد و 500 میلیون ریال تخمین زده شده است.

احمدی با بیان اینکه این کالاها به جرم احتکار و کم فروشی با هدف افزایش قیمت ها ضبط شده اند گفت: پرونده مالک این اقلام برای رسیدگی و تعیین جریمه به مراجع قضایی ارجاع شد تا حکم لازم در این زمینه صادر شود.

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرری بیان داشت: مبارزه با قاچاق کالا و کنترل بازار یکی از مهم ترین وظایف و رویکردهای ما در شهرستان است که به این ترتیب روزانه 5 تیم بازرسی به اصناف، انبارها، کارخانه ها و مراکز تولیدی اختصاص داده شده که به صورت مستمر و هماهنگ اقدام به بازرسی می کنند.

وی افزود: در مبارزه با قاچاق کالا و احتکار اجناس و طمع ورزی های برخی افراد به شدت مصمم هستیم و با آنها به طور جدی برخورد می کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف و ضبط 20 تُن مواد پتروشیمی احتکاری از انباری در شهرری

کشف و ضبط 20 تُن مواد پتروشیمی احتکاری از انباری در شهرری