مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آذر 1400 ساعت 13:352021-12-05اقتصادي

نمایشگاه بین المللی تهران نیمه تعطیل شد!


عضو هیئت مدیره اتحادیه تولیدکنندگان و فروشندگان پوشاک گفت که با وجود پرداخت هزینه از سوی بخش خصوصی در نمایشگاه و افتتاح چند نمایشگاه در صبح امروز، - پلیس راهور ساعاتی قبل اعلام کرده مکان برگزاری نمایشگاه، شهر آفتاب است و اجازه ورود ماشین به نمایشگاه بین المللی تهران را نمی دهد.

مجید افتخاری در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: شنیده ها حاکی از این است که شهرداری جلوی برگزاری نمایشگاه را گرفته و پلیس راهور اعلام کرده مکان برگزاری نمایشگاه، شهر آفتاب است و امکان برگزاری نمایشگاه در مکان نمایشگاه بین المللی تهران وجود ندارد.

وی با اشاره به برگزاری نمایشگاه ها تا هفته گذشته در همین مکان، تصریح کرد: اگر قرار است اجازه برگزاری نمایشگاه داده نشود، چرا اجازه می دهند غرفه داران هزینه و تبلیغات کنند و بعد در روز اجرا، جلوی برگزاری نمایشگاه را می گیرند.

به گفته عضو هیئت مدیره اتحادیه تولیدکنندگان و فروشندگان پوشاک از حدود ساعت 11 صبح امروز اجازه ورود ماشین به نمایشگاه بین المللی داده نشد و پلیس راهور درهای نمایشگاه را بست.

افراد فقط می توانند پیاده از در بالا وارد نمایشگاه شوند، بنابراین باید ماشین خود را در خیابان ولنجک پارک کرده و پیاده وارد نمایشگاه شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایشگاه بین المللی تهران نیمه تعطیل شد!

نمایشگاه بین المللی تهران نیمه تعطیل شد!