مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آذر 1400 ساعت 12:252021-12-05سياسي

در مهرواه اوج تلاش می کنیم افراد دغدغه مند شوند


مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی با تأکید بر ضرورت به کارگیری همه ظرفیت ها میدانی در تحقق اهداف مهرواره اوج، گفت: این مهرواره گامی رو به جلو است که شکست در آن معنا ندارد.

- حجت الاسلام حمید رفیعی در گفتگو با خبرنگار مهر ، به ارزیابی مهرواره اوج و مقایسه آن با مهرواره محله همدل پرداخت و اظهار داشت: پیش از اینکه به سراغ کیفیت اجرا در مهرواره اوج و همدل و انجام عملیات هایی از این دست برویم باید همه ظرفیت ها را به میدان آورد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی تأکید کرد: وقتی کار عملیاتی انجام می دهیم حضور در صحنه بسیار اثرگذار است.

در دوران دفاع مقدس هرچند که نیروها به خوبی آموزش می دیدیند اما با حضور در میدان عملیات و قرار گرفتن در آن فضا بود که تجربیات بسیاری را به دست می آورند و در عملیات های دیگر به کار آنها می آمد.

وی این مدل کار را تربیت در صحنه خواند و گفت: از این رو در بستر مهروراه اوج نیز بسیاری مبانی گفتمانی تبیین می شود و حین عملیات به توانمندسازی شبکه می پردازیم.

مسئله امامت اصلی‎ترین ایده‎ای که در تبلیغات اسلامی خراسان شمالی دنبال می شود حجت الاسلام رفیعی صریح کرد: مسئله امامت به عنوان یکی از اصلی ترین ایده هایی است که ما در استان خراسان شمالی دنبال می کنیم؛ می دانیم که تبیین و تعمیق آن نیاز به کار دارد و بذری ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در مهرواه اوج تلاش می کنیم افراد دغدغه مند شوند

در مهرواه اوج تلاش می کنیم افراد دغدغه مند شوند