مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آذر 1400 ساعت 12:252021-12-05سياسي

مستند « خان طومان و شهدای مازندران» تهیه و تولید می شود


مدیرکل صدا و سیمای مازندران با اشاره به تولید ارکستر شهدای مقاومت گفت: مستند خان طومان و شهدای مازندران در این حماسه تهیه و تولید می شود.

- ، هادی ابراهیمی بعدازظهر یکشنبه در دیدار معاونان صدا و سیما با نماینده ولی فقیه درمازندران با اشاره به درپیش بودن دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی اظهار داشت: هدف صدا و سیما این است که این رخداد بزرگ را مردمی کند و به سمت مردمی کردن مراسم ها پیش رویم.

وی با بیان اینکه درسال گذشته برنامه های متعددی در شبکه استانی خبر و فضای مجازی تهیه و پخش کردیم، افزود: اگر با نگاه مکتب به شهید سلیمانی بنگریم، وظیفه و مسئولیت ما سنگین تر است.

وی نقش صدا و سیما را در تبیین و تشریح اندیشه های شهید سلیمانی مهم دانست و گفت: یکی از مهمترین کارهای صدا و سیمای استان طی دو سال گذشته اجرای ارکستر شهدای مقاومت بود زیرا فرزندان مازندران در حماسه خان طومان نقش آفرینی والایی داشتند.

ابراهیمی گفت: ارکستر شهدای مقاومت کار جدید بود که به رشادت های شهدای خان طومان و 14 شهید والامقام استان در این حماسه پرداخته است.

مدیرکل صدا و سیمای مازندران یادآور شد: سال قبل در جشنواره مکتب سلیمانی با تولید موسیقی و اثری ملودرام شاهد درخشش صدا و سیمای استان بودیم و امسال نیز برنامه هایی را در دست اقدام داریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مستند « خان طومان و شهدای مازندران» تهیه و تولید می شود

مستند « خان طومان و شهدای مازندران» تهیه و تولید می شود