مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آذر 1400 ساعت 12:152021-12-05سياسي

نتایج پالایش های ثبت نام طرح نهضت ملی مسکن دی ماه اعلام می شود


معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی استان قم گفت: نتایج پالایش اولیه ثبت نام کنندگان طرح نهضت ملی مسکن در دی ماه اعلام می شود.

- ایسنا/قم معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی استان قم گفت: نتایج پالایش اولیه ثبت نام کنندگان طرح نهضت ملی مسکن در دی ماه اعلام می شود.

محمود محمودزاده، معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی استان قم، با اشاره به آیین نامه قانون سامان دهی که ملاک عمل در تمامی طرح های حمایتی است، بیان کرد: افرادی که واجد شرایط برای طرح نهضت ملی مسکن تلقی می شوند باید دارای چهار شرط باشند که شامل عدم استفاده از امکانات دولتی در حوزه مسکن از اول انقلاب (فرم ج سبز)، عدم وجود مالکیت خصوصی از اول فرودین 1384، تاهل و سابقه حداقل 5 سال سکونت در شهر مورد تقاضا است.

وی افزود: بر اساس مصوباتی که به تازگی از دولت اخذ شد، دو شرط از این شروط تسهیل بیشتری پیدا کرد که شامل سابقه مالکیت خصوصی از بیش از 16 سال به 5 سال و همچنین کاهش سابقه سکونت در شهر مورد تقاضاست.

محمودزاده تصریح کرد: در خصوص سابقه سکونت تصمیم وزارت راه و شهرسازی بر این است که سابقه سکونت در کلانشهرها همان 5 سال باقی بماند ولی در سایر شهرها این شرایط تسهیل شود و کاهش یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نتایج پالایش های ثبت نام طرح نهضت ملی مسکن دی ماه اعلام می شود

نتایج پالایش های ثبت نام طرح نهضت ملی مسکن دی ماه اعلام می شود