مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آذر 1400 ساعت 11:502021-12-05سياسي

لزوم ارائه گزارش تعداد توان یابان و توان خواهان شاغل در شهرداری تهران


یک عضو کمیسیون نظارت و حقوقی شورای شهر تهران بر لزوم ارائه گزارش تعداد توان یابان و توان خواهان شاغل در شهرداری تهران تاکید کرد.

- یک عضو کمیسیون نظارت و حقوقی شورای شهر تهران بر لزوم ارائه گزارش تعداد توان یابان و توان خواهان شاغل در شهرداری تهران تاکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نرجس سلیمانی در بیست و نهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به روز معلولان گفت: این جامعه از دو جهت نیازمند توجه است.

میانگین جمعیت توان خواهان و توان یابان در شهرهای مختلف جهان عددی بین 10 تا 15 درصد است اما در عمل علی رغم تلاش های جسته و گریخته در ادوار مختلف خوشه شهر تهران هنوز از نظر رعایت حقوق شهروندی به سطح مناسبی از خدمات واجب الرعایه نرسیده است.

وی افزود: برای مثال عدم رعایت استخدام از جامعه معلولان با توجه به قانون جامع حمایت از حقوق معلولان اگر چه از منظر بستر سازی قابل استناد است اما در سطح های مختلف قانون با واقعیت جامعه آماری تطبیق ندارد.

سلیمانی از شهردار تهران درخواست کرد تا گزارش تعداد توان یابان و توان خواهان شاغل در شهرداری و سازمان های تابعه با نوع رابطه استخدامی آنها را به شورای شهر ارسال کنند.

وی افزود: ظرفیت مصوبات شورا پس از دریافت گزارش در اختیار بهبود نظام جذب و به کارگیری معلولان خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم ارائه گزارش تعداد توان یابان و توان خواهان شاغل در شهرداری تهران

لزوم ارائه گزارش تعداد توان یابان و توان خواهان شاغل در شهرداری تهران