مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آذر 1400 ساعت 11:502021-12-05فرهنگي

جریان نفوذ در حوزه فرهنگی جدی است/ نقش مهم هنر در کاهش آسیب ها


بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون با اشاره به اینکه امروز جریان نفوذ در حوزه فرهنگی بسیار جدی است، گفت: هنر به خصوص تئاتر نقش مهمی در کاهش آسیب ها دارد.

- ، پیام دهکردی ظهر یکشنبه در اختتامیه سی و سومین جشنواره تئاتر استانی گیلان، اظهار کرد: با توجه به پیشینه گیلان در زمینه هنر، می توان به صورت میدانی و عملگرایانه طرح های ارائه شده را بررسی و برای اعتلای فرهنگ تلاش کرد.

وی با اشاره به لزوم تلاش گسترده همه مردم و مسئولان و به ویژه هنرمندان برای امور فرهنگی در سطح کشور و استان گیلان، افزود: با وجود درگیر بودن کشور با جنگ فرهنگی، متأسفانه موضوعات فرهنگی در دهه اخیر مغفول مانده اما امروزه با دیدگاه خوب مسئولان عزم جدی برای اعتلای فرهنگ به شکل عملگرایانه وجود دارد.

دهکردی با تاکید بر ضرورت امید افزایی در جامعه با وجود معضلات اجتماعی بسیار، تصریح کرد: معتقدم فرهنگ مقوله گسترده ای است و تأثیرگذاری یک نمایش و تئاتر بر زندگی مردم بیشتر از سایر حوزه ها و پندها و نصیحت ها است.

وی با اشاره به جریان نفوذ و جدی بودن آن در جامعه و بر لزوم توجه به کار فرهنگی تأکید کرد و افزود: تئاتر با یک نگاه متکثر و رنگارنگ از جنس مردم با هر ژانر و سبک و سیاقی در کاهش آسیب ها تأثیر گذار بوده و باید در تمام شهرهای استان ورود کند و مسئولان باید در این زمینه ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جریان نفوذ در حوزه فرهنگی جدی است/ نقش مهم هنر در کاهش آسیب ها

جریان نفوذ در حوزه فرهنگی جدی است/ نقش مهم هنر در کاهش آسیب ها