مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آذر 1400 ساعت 11:052021-12-05پزشكي

یک روز بدون فوتی دیگر در چهارمحال و بختیاری/ چهار شهرستان در وضعیت آبی کرونایی


رییس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد با اشاره به آخرین وضعیت رنگ بندی چهارمحال و بختیاری به لحاظ شیوع ویروس کرونا گفت: خوشبختانه طی 24 ساعت گذشته هیچ مورد جدید فوتی ناشی از ابتلا به بیماری کووید_19 در استان گزارش نشد و مجموع فوتی های ناشی از ابتلا به این بیماری .

- مجید شیرانی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: طی 24 ساعت گذشته 255 بیمار با علایم بالینی مشکوک به کرونا به مراکز بهداشتی و درمانی سرپایی و بیمارستانی استان مراجعه داشته اند که از این تعداد  41 بیمار با علایم مشکوک به این بیماری در مراکز درمانی بستری شده اند.

  رییس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد ادامه داد: طی 24 ساعت گذشته نتیجه تست 22 نفر از مراجعه کنندگان در بخش سرپایی و 5 نفر از بستری شدگان مشکوک به کووید_19 در مراکز بیمارستانی استان، مثبت قطعی اعلام شد.

  وی خاطرنشان کرد: هم اکنون  118 بیمار مثبت قطعی و مشکوک به بیماری کرونا در مراکز درمانی استان تحت مراقبت و درمان هستند که از این تعداد 80 نفر مثبت قطعی و مابقی در انتظار پاسخ نتایج آزمایشات برای رد یا تایید بیماریشان قرار دارند.

  شیرانی اضافه کرد: خوشبختانه طی 24 ساعت گذشته هیچ مورد جدید فوتی ناشی از ابتلا به بیماری کووید_19 در استان گزارش نشد و مجموع فوتی های ناشی از ابتلا به این بیماری در چهارمحال و بختیاری کماکان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک روز بدون فوتی دیگر در چهارمحال و بختیاری/ چهار شهرستان در وضعیت آبی کرونایی

یک روز بدون فوتی دیگر در چهارمحال و بختیاری/ چهار شهرستان در وضعیت آبی کرونایی