مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آذر 1400 ساعت 11:002021-12-05اقتصادي

گروه بهمن گام های بلندی را در تولید خودروهای سواری و سنگین برداشته است


عضو کمیسیون صنایع و معادن در مجلس شورای اسلامی معتقد است؛ گروه بهمن گام های بلندی را در تولید خودروهای سواری و سنگین برداشته است و موفقیت و دستاوردهای بزرگی را در این زمینه بدست آورده است.

- محصول جدید تجاری بهمن دیزل با نام کامیونت فورس که در خط تولید این شرکت راه اندازی شده و آماده ورود به بازار است، در مراسمی با حضور مدیران وزارت صنعت، معدن و تجارت، برخی نمایندگان مجلس و مسوولان گروه خودروسازی بهمن رونمایی شد.

حجت الله فیروزی نماینده مردم فسا در مجلس شورای اسلامی در حاشیه مراسم رونمایی از محصول جدید تجاری بهمن دیزل با نام کامیونت فورس با تاکید بر اینکه در تولید خودروهای سنگین سهم زیادی نداشتیم، گفت: گروه بهمن با وجود آنکه از حمایت های مالی دولتی زیادی برخوردار نیست اما گام های بلندی را در تولید خودروهای سواری و سنگین برداشته است و موفقیت و دستاوردهای بزرگی را در این زمینه بدست آورده است.

سخنگوی هیات تحقیق و تفحص از خودرو در مجلس شورای اسلامی به نمونه های موفق تولید خودروهای سنگین از سوی بهمن دیزل اشاره و خاطرنشان کرد: کامیونت فورس نیز از حیث زییایی، توانمندی وحجم حمل و نقل بار ظرفیت زیادی دارد و امیدواریم با عرضه این خودرو در بازار، بخش خوبی از حمل و نقل جاده ای به این خودرو اختصاص یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گروه بهمن گام های بلندی را در تولید خودروهای سواری و سنگین برداشته است

گروه بهمن گام های بلندی را در تولید خودروهای سواری و سنگین برداشته است