مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آذر 1400 ساعت 10:402021-12-05اجتماعي

نظارت بر مرزهای کرمانشاه برای جلوگیری از ورود «امیکرون»


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه از نظارت جدی بر پایانه های مرزی استان برای جلوگیری از ورود سویه اُمیکرون کرونا به کشور و استان خبر داد.

- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه از نظارت جدی بر ورود و خروج در پایانه های مرزی استان برای جلوگیری از ورود سویه "اُمیکرون" کرونا به کشور و استان خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران به نقل از ایسنا، فریبرز کرمی با اشاره به نظارت مستمر بر مرزهای استان به منظور پیشگیری از شیوع کرونا، افزود: با توجه به موج جدید کرونا در برخی کشورها، نظارت های ویژه ای در پایانه های مرزی در دستور کار قرار گرفته است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه عنوان کرد: در پایانه های مرزی ورود مستقیم و غیرمستقیم همه مسافران غیرایرانی از مبادی کشورهای آفریقای جنوبی به کشور تا اطلاع ثانوی ممنوع است.

وی ادامه داد: همچنین در راستای جلوگیری از شیوع گونه جدید ویروس کرونا، در پایانه مرزی پرویزخان به عنوان مهمترین مرز تردد مسافر استان، اقداماتی از جمله اخذ تست از مسافرین ورودی ایرانی و خارجی در بدو ورود به کشور انجام می شود.

به گفته این مسئول، از مسافرین ورودی خارجی در صورتی که دارای برگه تست پی سی آر منفی کرونا از مراکز دولتی با اعتبار 72 ساعت باشند تست اخذ نمی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظارت بر مرزهای کرمانشاه برای جلوگیری از ورود «امیکرون»

نظارت بر مرزهای کرمانشاه برای جلوگیری از ورود «امیکرون»