مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آذر 1400 ساعت 10:202021-12-05پزشكي

مرگ مشکوک 2 بیمار در سیرجان/ علت در دست بررسی است


رییس سازمان نظام پزشکی سیرجان با تأیید مرگ مشکوک دو بیمار در سیرجان گفت: بررسی ها در خصوص علت درگذشت این دو بیمار در حال انجام است.

- سید محمد رضوی نسب در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: طی دو هفته گذشته دو مورد فوتی در یکی از درمانگاه های خصوصی شهرستان های سیرجان داشتیم که در تحقیقات اولیه نشان می دهد این موارد در اثر تزریق دو مورد آمپول رخ داده است.

وی ادامه داد: مورد اول خانمی 55 ساله است که به یکی از درمانگاه های خصوصی سیرجان مراجعه کرده و با تشخیص بیماری کووید ویزیت می شود.

رضوی نسب بیان کرد: این فرد پس از تزریق آمپول ویتامین سی به صورت وریدی در درمانگاه، متأسفانه فوت می کند.

رییس سازمان نظام پزشکی سیرجان گفت: مورد دوم هم یک جوان 36 ساله است که به علت وجود علائم کویید 19 توسط پزشک معاینه می شود.

این فرد سپس برای تزریق آمپول سفتریاکسون به همان درمانگاه خصوصی مراجعه می کند که متأسفانه پس از تزریق دچار ایست قلبی می شود و فوت می کند.

رضوی نسب با اشاره به اینکه پروندهای قصور پزشکی نیازمند دقت عمل هستند، افزود: تا کنون از این دو مورد یک شکایت در نظام پزشکی ثبت شده و در خصوص مورد دوم شکایتی ثبت نشده است اما واحد بازرسی معاونت درمان در حال بررسی است و پس از تحقیقات لازم با تشکیل پرونده مراحل قانونی آن طی می شود و این پروسه زمان بر است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرگ مشکوک 2 بیمار در سیرجان/ علت در دست بررسی است

مرگ مشکوک 2 بیمار در سیرجان/ علت در دست بررسی است