مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آذر 1400 ساعت 10:152021-12-05اقتصادي

مشکل کم آبی در استان تهران همچنان ادامه دارد


مدیر عامل شرکت آب منطقه ای تهران با اشاره به اینکه نباید تصور شود که بعد از بارندگی مشکل کم آبی استان رفع شده و نیازی به اصلاح الگوی مصرف نیست گفت: - ، یوسف رضاپور با اشاره به اینکه از ابتدای سال آبی (ابتدای مهر امسال) تاکنون 47.

5 میلی متر بارندگی در حوزه عملکردی استان تهران ثبت شده است اظهار داشت: حجم آب سدهای تأمین کننده آب شرب تهران در حال حاضر 375 میلیون مترمکعب می باشد که در مقایسه با ذخیره 633 میلیون مترمکعبی روز مشابه سال گذشته حدود 258 میلیون مترمکعب کاهش را نشان می دهد.

رضاپور با بیان اینکه مشکل کم آبی در استان تهران همچنان ادامه دارد، گفت: نباید تصور شود که بلافاصله بعد از چند روز بارندگی مشکل کم آبی استان تهران رفع شده و دیگر نیازی به اصلاح الگوی مصرف نیست.

وی افزود: هم اکنون حجم آب سد امیرکبیر حدود 62 میلیون مترمکعب است در حالی که این میزان در روز مشابه پارسال 110 میلیون مترمکعب بوده است.

حجم آب سد طالقان از 256 میلیون مترمکعب در سال گذشته به 189 میلیون مترمکعب و حجم آب سد لتیان از 38 میلیون مترمکعب به 24 میلیون مترمکعب رسیده است.

حجم آب سد لار 25 میلیون مترمکعب بوده که در مقایسه با موجودی 67 میلیون مترمکعبی پارسال، 42 میلیون مترمکعب کاهش را نشان می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکل کم آبی در استان تهران همچنان ادامه دارد

مشکل کم آبی در استان تهران همچنان ادامه دارد